- Ո՞ր նյութերի խառնուրդներն են համասեռ.
ա) կավճի ու ջրի, բ) սպիրտի և ջրի (օղի), գ) յուղի և ջրի, դ) յուղի և բենզինի:
- Լրացրե՛ք բաց թողած բառերը. «Մաքուր են այն նյութերը, որոնք ունեն հաստատուն
ֆիզիկական և քիմիական հատկություններ, բնորոշ հատկություններ, ուստի և օժտված են խիստ որոշակի
- Ո՞ր խառնուրդները կարելի է բաժանել թորումով.
ա) սպիրտ և ջուր բ) կավիճ և ջուր գ) կերակրի աղ և ջուր դ) բենզին
- Ավազը խառնվել է փայտի թեփի հետ: Առաջարկե՛ք եղանակ, որի միջոցով հնարավոր է այդ խառնուրդի բաղադրամասերն առանձնացնել:
Ավազի հատիկները և փայտի թեփը մաղելու միջոցով կարելի է առանձնացնել:
- Գեղամա լճի ջուրը թափանցիկ է, բայց լուծված աղեր է պարունակում: Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեք ՝այդ ջրից մաքուր նյութ ստանալու համար:
Ջուրը կարողես մաքրել գոլորշիացնելով:
- Դեբեդ գետի ջուրը հաճախ պղտոր է: Պատճառը ջրի մեջ կախվածկավի մասնիկներն են:
Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեիք՝ մաքուր ջուր ստանալու համար: մեծ մաղերով կարողես ջուրը մաղել և այդքանը չանելու համար կարողես ջուրը չպղտորել:
- Հայրիկը պատահաբար բենզինը լցրել է ջրի վրա: Օգնե՛ք հայրիկին բաժանել այդ խառնուրդը:
բեզինի մեջի յուղը կամ առհասրակ բոլոր յուղերնել չեն լուծվում ջրի մեջ իսկ դու կարողես ուղակի բենզինի մասը լցնել մի ուրիշ տարրայի մեջ: 8. Որպեսզի Մոխրոտիկը չմասնակցի պարահանդեսին. խորթ մայրը հանձնարել է նրան մաքրել մի խառնուրդ, որը կազմված է փայտի խառտուկներից, փոքր երկաթի մեխերից, շաքարից և գետի ավազից և դասավորել տուփի մեջ: Մոխրոտիկը շատ արագ մաքրեց խառնուրդը և հասցրեց մասնակցել պարահանդեսին: Բացատրեք ինչպես Մոխրոտիկը արագ կատարեց խորթ մոր առաջադրանքը: նախ պետք է մաղել խառնուրդը, որպեսզի առանձնացվի խառտուկներնից և մեխերից: Հետո կարողես քո ձեռքերով առանձնացնել մեխերն ու խառտուկները, այնոհետև մնացածի վրա ջուր լցնել և խառնել: Շաքարը կլուծվի ջրի մեջ, իսկ ավազը արդեն առանձնացնել է: Իսկ հետո գոլորշիացնել ջրի և շաքարի լուծույթը ու կմնա միայն շաքարը:
https://mamikonblog.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/10/vid_20171010_100018.3gp